Błąd
  • XML Parsing Error at 1:395. Error 9: Invalid character
  • XML Parsing Error at 1:174. Error 9: Invalid character
  • XML Parsing Error at 1:395. Error 9: Invalid character
Witamy w serwisie www.pilates.pl

Specjalnie dla wszystkich fanw pilatesu, dla trenerw i osb, ktre doceniaj t metod aktywnoci fizycznej postanowilimy wznowi dziaanie serwisu www.pilates.pl. Zdajemy sobie spraw jak wanym elementem w yciu jest sport. Wielu z Was szuka w Internecie sprawdzonych informacji na temat fintessu, ale nie kada jest sprawdzona i prawdziwa. Artykuy s ?porozrzucane? po caej sieci i czasem ciko znale to czego si szuka. Dlatego w serwisie www.pilates.pl znajdziecie wszystko czego potrzebujecie.

Nasz serwis to przede wszystkim baza wiedzy na temat pilastesu. Ale nie tylko. Regularnie bdziemy publikowa artykuy o tematyce fitnessowej. Wiemy, e wiczycie nie tylko pilates, ale take jog, aerobik itp. Dlatego bdziemy pisa take o tych pokrewnych metodach. Przedstawimy Wam wiczenia na kad por roku, miesica, dnia i godziny.

Ze strony www.pilates.pl dowiecie si take, gdzie wiczy. Przedstawimy Wam ciekawe miejsca, w ktrych moecie trenowa. Poznacie najlepszych trenerw, ktrzy chtnie pomog Wam w wiczeniach. Bdzie duo do czytania ale take do ogldania, bowiem chcemy rozszerzy sekcj wideo na naszej stronie.

Ale to nie wszystko - wkrtce uruchomimy sekcj blogw. W tej zakadce kady bdzie mg prowadzi swj pamitnik wicze. Dziki temu kady bdzie mg podzieli si swoimi dowiadczeniami i suy rad innym. Jeli ju macie ochot zosta blogerem, zapraszamy!

Dodatkowo w serwisie bdziemy publikowa informacje o ciekawych wydarzeniach z tej brany. Bdzie aktualnie, ciekawie i zawsze na czasie

Chcemy, by nasza platforma bya interakcyjna. Zachcamy do aktywnoci w naszym serwisie i do wsppracy. Jestemy otwarci na kady rodzaj wsppracy. Czekamy na Wasze maile i propozycje,

Redakcja

Piszcie na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Autor rysunku: Gosia Zimniak

Zastanawiasz si nad rozpoczciem treningu, ale nie wiesz na jakie wiczenia si zdecydowa? Fitness kluby oferuj coraz wicej rnych form treningu poczwszy od zwykego aerobiku a koczc na tajemniczych nazwach TBC czy ABT. My radzimy jednak, aby swoj przygod z fitnessem rozpocz od pilatesu.

Dlaczego wanie pilates?

Pilates wprowadzi nas w wiat fitnessu. Polecamy t metod wicze z kilku wzgldw. Po pierwsze nadaje si dla kadego. wiczenia s wykonywane bardzo powoli i s powtarzanie kilkanacie razy, dlatego kady moe je wykonywa. Nawet osoby po urazach, czy kobiety bdce w ciy.

Więcej…
 
Czas na trening!

Autor rysunku: Gosia Zimniak

Paski brzuch, jdrne poladki i smuka sylwetka. Ty take moesz tak wyglda. Wystarczy, e zaczniesz wiczy. Wiosna to idealny czas na rozpoczcie treningu. Proste i przyjemne wiczenia pozwol Ci uzyska idealn sylwetk. Co bdzie potrzebne? Wystarczy sportowy strj i dowolne miejsce do wicze.

Pilates dla wszystkich

Niewane ile masz lat, jakiej jeste pci i co robisz na co dzie. Pilates moe wiczy kady. Pokochay go nawet znane gwiazdy, takie jak Madonna i miliony kobiet na caym wiecie. Dlaczego? To proste. Najzdrowszy trening to wiczenia, ktre rzebi ciao, ale take trenuj Twj umys.
Pilates zosta wymylony przez Josefa Pilatesa, ktry zmaga si z krzywic koci i astm ale nigdy si nie podda. Zacz trenowa jog, dziki ktrej wiczy nie tylko ciao, ale take umys. To dziki analizie treningw opracowa swj wasny zestaw wicze i dopasowa do swoich potrzeb. Szybko zyska przychylno aktorw i tancerzy, ktrym pomaga odzyska dobr form po przebytych urazach.

Więcej…
 
Fitness przy biurku

Autor rysunku: Gosia Zimniak

Codziennie spdzamy 8 godzin przy biurku a wieczorem siedzimy przed telewizorem. Niestety nie wpywa to dobrze na nasz krgosup a take form fizyczn. Jednak wystarczy kilka prostych wicze, aby utrzyma ciao w dobrej formie.

Pierwsza pomoc dla krgosupa

Nasz krgosup nie znosi tego co mu codziennie robimy. Wyginamy go, pochylamy do przodu i do tyu. To wszystko przecia minie krgosupa i moe wywoa zmiany zwyrodnieniowe krgw. Dlatego tak wane s przerwy w pracy, ktre niekoniecznie musimy wykorzystywa na niezdrow przeksk lub jeszcze gorszego papierosa?. Najwaniejsz zasad, ktra pozwoli nam odciy krgosup jest czsta zmiana pozycji. Dlatego po kadej godzinie zmie pozycj ? wsta na chwil od biurka i zrb kilka krokw. Proponujemy take kilka prostych wicze, ktre wykonasz samodzielnie przy biurku.

Więcej…
 
Opis metody

Zastanawiasz si, dlaczego Pilates jest tak dobry dla kadego, bez wzgldu na wiek czy stan zdrowia? Dlaczego jest inny ni pozostae techniki wicze? Odpowied jest tak prosta, jak sama metoda. Gwn zalet wicze jest bowiem ich niewiarygodna efektywno. Jest to trening caego ciaa w skad ktrego wchodzi ponad 500 wicze inspirowanych jog, baletem i wiczeniami siowymi. Ich istot jest rozciganie, spinanie i rozlunianie mini. System ten jest ukierunkowany na popraw elastycznoci, siy, rwnowagi i wiadomoci swojego ciaa.

Więcej…
 
Historia

Kady, kto cho troch pozna histori ycia Josepha Pilatesa wie, e by on guru w dziedzinach zdrowego stylu ycia i fitnessu. Wierzy, e wiczenia oparte na jego metodzie pomagaj w deniu do yciowych celw i osiganiu ich. Ale jeli signiemy troch gbiej okae si, e Pilates by take wielbicielem whiskey, dobrych cygar i kobiet. A jeli dodamy jeszcze, e Pilates bywa widziany na ulicach Manhattanu - biegncy w rodku zimy w samych kpielwkach - wiemy ju, e jest to posta zdecydowanie nietuzinkowa.

Więcej…
 

Technika ta jest odpowiednia dla kadego, niezalenie od wieku czy stanu zaawansowania. Gwnym przesaniem wicze Pilatesa jest wzmocnienie wiadomoci wasnego ciaa. Jest to bardzo istotne w dzisiejszych czasach, kiedy cigle si spieszymy, nie zwracamy uwagi na wasn postaw, pracujc tym samym na choroby krgosupa, znieksztacajc swoj sylwetk i nieprawidowo oddychajc, co w prosty sposb prowadzi do pogorszenia jakoci naszego ycia. Pilates ma to zmieni. I zmienia!

Więcej…
 

Niezwyko metody Pilatesa polega midzy innymi na tym, e przynosi ona nie tylko korzyci fizyczne, ale take psychiczne. Poprawia wygld caej sylwetki, ale rwnie wpywa korzystnie na nasze samopoczucie. Niweluje ble krgosupa i staww oraz uczy nawykw poprawnego oddychania. Poniej przedstawiamy najwaniejsze korzyci, jakie moesz osign wiczc Pilates:

Więcej…
 
Formy metody pilates

Zanim powstay wszystkie specjalistyczne urzdzenia do wicze pilatesa, sam mistrz wiczy tylko na macie i tego uczy swoich podopiecznych. Nie musisz si wic martwi, jeli w Twojej okolicy nie ma klubu z profesjonalnym sprztem! wiczenia na macie s bowiem najczystsza form metody Pilatesa i przynosz rwnie dobre efekty, co te wykonywane na sprzcie o dziwnych nazwach jak cadillac czy reformer.

Więcej…
 

Smuka sylwetka, paski brzuch, dobre samopoczucie, lepsza wiadomo wasnego ciaa - to wszystko da ci Pilates. Oprcz regularnoci wicze i rozsdnej diety musisz jednak przestrzega jednego, najwaniejszego warunku - dba o jako wicze.

Więcej…
 
<< Początek < Poprzednia 1 2 Następna > Ostatnie >>

Koszyk online

Twój koszyk jest pusty.

Panel klienta





Zobacz wicej

Opinie klientw

http://bestpillsforsale.com/buy-generic-lamisil-pills-cream-online-terbinafine-price/ terbinafine buy online http://www.firstrxmedstore.com/buy-cheap-generic-doxycycline-online-without-prescription/ purchase doxycycline no prescription